åhh, shit vah bra du är!

sitter i Gamleby, helt plötskigt, bara sådär. igår natt spenderades med lilla söta Ronja, vi lagade lite mat och gjorde kladdkaka, mums! ((:
igår på kvällen belv det lite ändrade planer, inget Stockholm utan det blev en sväng till Gamleby. Lika bra som Stockholm tror jag ;d  dagen har spenderats med min lilla fula mamma :D cyklade till Loftahammar, och mitt knä gick åt skogen helt.. Så jag vah inne i Västervik och hämtade kryckor (n)
imorgon drar jag till Västervik och cheekar affärerna om jag kan vill säga.
kommer nog lite bilder någon dag, ifrån mina senaste dagar.

nu ropar mamma. ska dra till Loftahammar igen, men denna gång med bil :D

XOXO


Kommentarer
Postat av: n,

jaa, ebba? :)) tiihi ^^

2010-07-29 @ 10:28:03
URL: http://nellytorgnysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0